Šis koronaviruso karantinas tikrai turi daug pasekmių mūsų gyvenimo ritmui: esame priverstinai užsidaryti namuose, negalime įprastai leisti laisvalaikio, o aplinkui ypatingai jaučiama įtampa dėl susidariusios situacijos. Tačiau ne veltui yra sakoma, kad “vienintelis pastovus dalykas gyvenime yra nuolatinė kaita”, todėl šis laikotarpis be abejo baigsis,o mes ir toliau grįšime į savo gyvenimus. Taigi mes siūlome kelis patarimus, kaip lengviau išgyventi šį karantiną: 

Sportas namuose

Nors sporto salės yra uždarytos, judėti tikrai reikėtų nepamiršti. Atrodo, tikrai lengva visą dieną praleisti sėdint ir užsiimant darbais ar paprasčiausi žiūrint televizorių, tačiau to daryti tikrai nepatartina. Mūsų kūnui šiuo metu kaip niekada svarbu pajudėti. Jei prieš tai taip ir ne pradėjote sportuoti- dabar puikus metas, o jei sportuojate jau ilgai- nenutraukite šio puikaus įpročio. Įvairiausių treniruočių idėjų laisvai galite rasti internete! Galite netgi įsitraukti į vieną iš daugelio internete siūlomų iššūkių, juk sportuoti su palaikymu daug lengviau. Įveskite šiek tiek rutinos į savo dienas leidžiamas namuose, ir stenkitės sportuoti panašiu metu kiekvieną dieną.  

 

Odos priežiūra

Paverskite šį karantiną į puikias atostogas savo odai. Daugelis merginų dabar dienas leidžia bė kasdieninio makiažo, todėl mes siūlome ypatingai atkreipti dėmesį į odos puoselėjimą ir maitinimą. Nors ir nenaudojate makiažo nepamirškite kiekvieną dieną valyti veido odos- per dieną susikaupęs prakaitas ir dulkės gali būti vien iš priežasčių odos pablogėjimui ir spuogų atsiradimui. Nepamirškite pamaitinti savo odos serumais, kuriuose daug vitamino A ir C, nes jie skatina kolageno ir elastino gamybą, o tai padeda mūsų odai ilgiau išlikti stangriai. Taip pat palepinkite savo veido odą įvairiomis kaukėmis ir masažais, juk kaukę laisvai galite pasidaryti ir iš namuose esančių produktų. Na o jei labai norite pasidažyti rekomenduojame rinktis labiau odą mylinčias, naturalesnes makiažo priemones. 

Sveika mityba

Sveika mityba svarbi ne tik karantino metu, tačiau dabar pats geriausias laikas keisti įpročius, kai laiko turite į valias. Subalansuota maistas padeda ne tik pagerinti kūno formas, bet taip pat smarkiai prisideda prie mūsų emocinės būsenos. Valgykite daug daržovių, baltymų ir šviežių maisto produktų, taip suteiksite savo organizmui reikiamus vitaminus ir mineralus, kas leis lengviau susidoroti su nerimu ir stresu. Venkite perdirbo maisto ir produktų, kuriuos daug pridėtinio cukraus, nes jie ne tik kad sukelia odos problemas, bet ir dažniausiai būna blogos nuotaikos ir apatijos priežastimi. Leiskite sau pasmalyžiauti ir atsipalaiduoti, bet lai tai tebūnie savaitgalio malonumas, o ne kiekvienos dienos rutina. 

Skaitymas/mokslas

Buvimas namuose nebūtinai reiškia televizoriaus žiūrėjimą. Išnaudokite šį laiką produktyviai. Jeigu savo darbo negalite dirbti nuotoliniu būdu, tai paskirkite šį laiką asmeniniam ar profesiniam tobulėjimui. Internete tikrai galima rasti daug nemokamų kursų iš daugelio prestižinių pasaulio universitetų,kur galima išmokti daug ką naujo. Paskirkite šį laiką užsienio kalbos pamokoms, užsiimkite nauju hobiu, skaitykite knygas ar klausykitės audio knygų/podcastų. 

Jokių žinių 

Esant susidariusiai situacijai tikrai lengva įsisukti į žalingą rutiną ir nuolat tikrinti naujienas ir žiūrėti žinias. Daugeliui žmonių tai gali kelti nerimą ir stresą, dėl dalykų, kurie pakeisti jie negali. Todėl mes rekomenduojame stengtis save apriboti ir žinias peržiūrėti tik kartą per dieną. Taip jūs vis tiek liksite informuoti ir žinosite esame situaciją, tačiau neįtrauksite savęs į bereikalingą nerimo ratą ir mažiaus jaudinsitės dėl dalykų, kurie, deja, pakeisti negalite.  

Nepamirškite pailsėti

Akivaizdu, kad buvimas namuose gali būti pakankamai apgaulinga situacija. Nors ir savo dienas leidžiate produktyviai, nepamirškite atsipalaiduoti, užsiimti sau malonia veikla ir pailsėti 🙂

Likime saugūs ir sveiki!