Mums labai svarbu, kad peonia.lt klientai būtų patenkinti. Mes norime, kad mūsų produktai atitiktų jūsų poreikius. Tačiau jei taip atsitiko, kad internetu pirkta prekė Jums netiko, tuomet informuokite mus apie tai el. paštu info@peonia.lt atsiųsdami prekės grąžinimo prašymą su nurodyta priežastimi.


Per 7 darbo dienas nuo prekės pristatymo dienos Peonia prekes Jūs galite
susigrąžinti už prekę sumokėtus pinigus (transporto išlaidos negrąžinamos).

Grąžinama prekė turi būti pristatyta adresu Upės g. 5, Vilnius. Siųsti galima kurjeriu, paštu arba pristatyti patiems darbo valandomis nurodytu adresu. Su grąžinama preke turi būti pateiktas laisvos formos prekės grąžinimo prašymas ir pirkimą peonia.lt internetinėje parduotuvėje įrodantis dokumentas (PVM sąskaita faktūra).

peonia.lt
internetinės parduotuvės administracija, gavusi grąžinamą prekę, per 14 dienų įsipareigoja informuoti klientą, ar prekė atitiko grąžinimo kriterijus. Jei prekė atitinka šiuos kriterijus, peonia.lt įsipareigoja grąžinti už ją sumokėtus pinigus.

Svarbu: jei turite turite klausimų kreipkitės el. paštu info@peonia.lt arba telefonu +370 63 8727 27